i'm in a hurry




En ny variant av dagenslistan :) Måste bara visa er mitt fina rosa ipod-skal! Haha. Nu måste jag springa till bussen, annars kommer jag försent. Puss!

DAGENS FRUKOST:
en macka, banan & apelsinjuice
DAGENS KLÄDSEL: blå jeans, svart linne, röd/orange abercrombie & fitch t-shirt och svart kofta
DAGENS PARFYM: chanel - chance
DAGENS NAGELLACK: skimrande rosa. chanel - rose baby
DAGENS SMINK: foundation, puder och böjda ögonfransar
DAGENS SMYCKEN: amband från snö of sweden, thomas sabo & marc by marc jacobs, samt min gästrikering och Christophers dog tag som jag alltid har på mig.
DAGENS SKOR: svarta platta stövlar
DAGENS FÖRHOPPNING: att träningen ikväll är rolig
DAGENS SAKNAD: Christopher <3
DAGENS DRYCK: apelsinjuice. Funderar på att köpa en kaffe innan skolan
DAGENS TRÅKIGASTE: att det fortfarande är kallt och snö ute
DAGENS FINASTE: mitt rosa ipod-skal!
DAGENS VÄDER: molnfritt och kallt! snö.
DAGENS PLANER: skolan, matte c & fek b hela dagen. sedan träning och skype date ikväll
DAGENS CITAT: "dreams are nothing until they become a goal"
DAGENS MÅENDE: trött, lite seg, men allmänt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback