hold me tight and never let go


Kommentarer
Postat av: emma

gud vad söta ni är!

2010-01-05 @ 22:14:38
Postat av: louise

aww, så söta :)!

2010-01-05 @ 22:17:41
Postat av: Anonym

aww vilken fin bild

2010-01-05 @ 22:52:38
Postat av: hemlig bloggläsare

Gud vad söta ni är tsm!! Han är grymt snygg med! :)

2010-01-05 @ 23:46:09
Postat av: Emma

Vilken fin bild och vad söta ni är tillsammans! :)

Postat av: cissi

GUD, ni är grymt söt tillsammans :D

Jag älskar din blogg :D

2010-01-06 @ 00:52:57
Postat av: Cissi

Jätte fin bild!

2010-01-06 @ 01:04:00
Postat av: Maja

Ni är så otroligt pluttisöta tsm :)

2010-01-06 @ 02:00:04
Postat av: Sandra Forsberg

Åh vilken söt bild!



Jo jag har läst att du har varit utbytesstudent i USA. Och Det är något som jag verkligen vill göra. Jag har börjat titta lite på nätet men mitt huvud är fyllt med frågor. Den största frågan är ju priset, jag går i 8:an nu och tänkte åka ett år innan jag tar studenten, så jag går ut high school i Usa och sen kommer hem till sverigen och tar studenten här. Jag vet att jag är lite tidigt men jag tänkte fråga dig, kan man börja spara nu? Vad ska man säga till sina föräldrar? Det är ju en rätt stor summa som man lägger ut direkt har jag läst. Har man skolbal? som på film? Är det svårt i skolan eftersom allt är på engelska?

Jag vill verkligen åka iväg och göra detta. Men det känns så svårt alltihop. Jag vet inte vart jag ska börja osv.



Ja du behöver inte svara om du inte vill :)

Men tack på förhand!

2010-01-06 @ 14:39:21
URL: http://strawberrysandra.blogg.se/
Postat av: fredrika

Jag undrar samma saker som Sandra! :) Men jag undrar också hur du sa till dina föräldrar att du vill åka... Jag har liksom sagt det men inte fått dem att förstå rikrigt hur mykt jag vill åka



Älskar din blogg, är en trogen läsare! :)

2010-01-06 @ 18:26:04
URL: http://freddyss.blogg.se/
Postat av: Hanne

hej! Jag håller på och skriver lite om olika delstater mm på min blogg, mest för att stilla min utbytesmania, men också för att kunna göra det lite lättare för folk att välja delstat, hitta info om den osv. Så jag undrar om det skulle vara OK om jag lånar några bilder från din blogg? det kommer vara om jag hittar någon bild som jag tycker passar bra till det jag skriver så blir det roligare för läsarna! :) Sen om du skulle vilja berätta lite mer om Arizona. Hur det var där? Är det något som är speciellt med Arizona?

Hoppas att du vill hjälpa mig och TACK för en super bra blogg!

/Hanne :)

2010-01-06 @ 20:11:16
URL: http://hasofran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback