good times

Jag fick för mig att jag skulle gå på spinning idag, så jag drog iväg på ett baspass ikväll. Det var rätt tråkigt och inte så jobbigt, men då vet jag det till nästa gång. Jag gick ju på spinning för några år sedan, men tröttnade. Men nu ska jag nog komma igång igen. Dessutom har jag ju gym-kort nu också. Men imorgon blir det boxning!

Sen pratade jag med Joe ett tag, jag har inte träffat honom sen i juni så det kommer bli så himla kul att träffa honom igen när jag åker till Phoenix. Han är som en bror för mig och fanns alltid där när jag inte kunde prata med någon annan.

Dessutom hade jag en mysig skypedate med Christopher. Vi kunde inte prata igår då han var out of town. Så det var mysigt att få prata med honom igen. Sen pratade jag även med Zena i typ en timme. Åh så jag saknar allihopa! Men det är inte långt kvar nu!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa
To Kill A Mockingbird som jag måste läsa för tenteringen av engelska b. Imorgon har jag körlektion klockan 08.30. Men vet ni? Nu är det inte långt kvar ;)

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

hej, läser din blogg varje dag och älskar den!! jag undrar bara odu tycker det är värt att tenta av engelskan eller är det mycket jobb och så? för jag har hört att engelska b ska vara så mycket svårare?

2010-02-01 @ 04:51:14
Postat av: Anonym

helluu :D din blogg e helt underbar ;D men när du läser en bok på engelska .. är det lika enkelt för dig nu som om du skulle läst boken på svenska?

2010-02-01 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback