fler frågor

Man får alltså välja om man vill bli junior eller senior? :o .. jag vet en .. hon är 17 och fyller år ganska sent har ja för mig och hon är senior .. :/
Det beror på skolorna. Vissa skolor har som policy att aldrig sätta utbytesstudenter som senior för att de inte kan pga av att de inte gått de tidigare åren i den skolan, vissa placerar på vilken tid på året du är född, vissa placerar efter vilket år du gick ut i skolan året innan, vissa skolor frågar i vilken årskurs du vill bli placerad osv... på North Canyon var det först och främst: vilket år du gått året innan. Men som sagt: det beor på skolorna.

Tycker du har en jättebra blogg! :) Kan du inte fråga CJ om han kan svara på några frågor, som om du har en frågestund men att man skriver frågorna riktade till honom? :)
Tack så mycket! Jag ska fråga honom om han vill, hoppas inte för mycket dock :)

Om du inte hade behövt betala för att välja stat skulle du valt en stat då? Och i så fall vilken stat skulle du valt?
Nej, jag tror inte det. Det fanns så många stater jag hade velat blivit placerad i, bland annat Kalifornien, Florida, New York, Nevada, Colorado... ja, det finns för många att välja på :)

Hur, när och vad sa du till din skola när det blev bestämt att du skulle åka? :) Tack för en fantastisk blogg!
Tack så mycket! :) Jag kommer inte riktigt ihåg, jag berättade väl på hösten innan jag åkte att jag skulle åka, så frågade jag dem om de kunde hålla en plats till mig i en av 92:a klasserna, så jag kunde börja där. De sa okej, och sen var det inte så mycket mer om saken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback