emosöndag

Emosöndag idag. Jag är på dålig humör, jag har mensvärk, mina skor är sönder och jag hittade inga nya när vi var i Valbo, jag irriterar mig på allt och alla, jag saknar min pojkvän så det gör ont, jag vill bara gråta och ja, that's about it.

Och så tänker jag på hur jävla patetisk jag är som sitter och tänker så här när det finns människor som har det så mycket värre. Så nu ska jag tammefan rycka upp mig, lyssna på lite musik, äta en oreo-kaka, åka hem till mamma, krama sönder min katt och sen prata med min älskade pojkvän på skype! Det tar bara mer energi att vara arg på en dålig dag, än vad det tar att le och ta allting med en klackspark.

Nu utrotar vi den här emosöndagen - tack och hej!


Puss

Kommentarer
Postat av: Monster

Vet du att jag brutit armen? Det är bara att bryta ihop och gå vidare :) Kram

2010-01-17 @ 18:39:05
Postat av: Emma

du har i alla fall en pojkvän att prata med.. :) 18 år och aldrig haft pojkvän är inget vidare det heller., men ja.

2010-01-17 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback