frågor :)

Lite nyfiken: hur många besökare brukar du ha? :)
200 unika besökare, runt 500 sidvisningar om dagen. 1300 unika i veckan enligt bloggportalen, så det är skitkul! :)

Har inte heller nåra lektioner imorrn :D
Ja har en fråga, kanske lite dum, men men. Har dom chai latte i usa? vet inte hur ja ska överleva om det inte finns, är starkt beroende av det!

Haha, yes det har dem, i alla fall Starbucks! Jag har aldrig testat den, men jag kan rekommenera deras vanilla latte, pumpkin spice latte, mocca frappuccino och white chocolate mocca! Och för att inte glömma deras passioned ice tea lemonade. Förlåt, helt off topic, men ändå :)

Hej! Innan du åkte till USA var du duktig redan på att tala engelska? .. Isf hur kommer det sig att du lärt dig, tänkte om du har några tips om man själv vill bli bättre på engelska. :)
Hmm. Jag har alltid haft högsta betyg i engelska, jag växte upp och pratade både svenska och finska, så jag har ganska lätt för språk. Men läs böcker på engelska, alltså, inte tråkiga skolböcker men typ böcker du är intresserad av, visst kommer du inte förstå varje ord, det gör inte jag, men du kommer förstå sammanhanget i alla fall! Och tittar du på en engelsk film så kanske det inte är nödvändigt att ha svensk text? Ta alla tillfällen du får att prata engelska. Jag har alltid tyckt att engelska är roligt, så det har ju underlättat själva lärandet. De är väl de tipsen jag har :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

haha va bra :) dom andra du nämnde lät goda, dom måste ja prova nån gång :)

Postat av: Linn /panicsister

Alltid en trogen läsare ;)

2010-01-15 @ 20:42:25
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback