back to reality.

DAGENS PLAYLIST: blir någonting på bussen in till skolan
DAGENS KLÄDSEL: svata jeansleggings, svart linne, grå stickad kofta, svart halsduk, tre armband, dubbla strumpor för det är kallt, och svarta stövlar! haha
DAGENS DUSCH: ikväll efter träningen
DAGENS FRISYR: utsläppt och nyborstat
DAGENS SMINK: foundation, puder och böjda ögonfransar
DAGENS PARFYM: chanel - chance
DAGENS PLANER: skolan, hem en snabbis, träning med Malin ikväll, sen skypedate med C!
DAGENS VILL HA: 12 februari!
DAGENS SAKNAD: Christopher
DAGENS DROG: Ingenting såhär länge
DAGENS TRÅKIGASTE: att det fortfarande är kallt och snö ute
DAGENS FINASTE: min fina ring jag fick av christopher (NEJ NEJ; ingen förlovningsring!!)
DAGENS KÖP: ingenting, ska köpa friskiskort innan skolan.
DAGENS MAT: åt lite köttfärssås och spagetthi till lunch
DAGENS SJUKA: det luktar fortfarande brandrök i lägenheten :(
DAGENS MÅENDE: trött och otaggad på skolan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det okej om jag snor den här listan till mig blogg?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback