valentine's day!

Hi guys!

Så jag har fått upp internet på laptopen. Klockan är halv nio och jag är vaken. Jetlag. Igår var vi och shoppade hela dagen, jag handlade lite saker. Jag tänkte visa allting sen. Jag köpte blandannat en vårjacka.

Nu har jag nyss vaknat, CJ är på affären någonstans, och jag dricker raspberry coffee. Idag är det valentine's day, och jag har ingen aning om vi ska göra någonting. Jag har köpt en film och ett kort till CJ, som jag hoppas han uppskattar.

Snart ska jag och Cindy åka och hikea (hike... svenska ordet?) South Mountain med hennes kompis Jess. Det blir nog roligt. Jag ska ta lite bilder då också. Nu hinner jag dock inte lägga upp bilderna från igår och resan hit, men jag gör det när vi kommit hem.

Hur som helst har jag det toppen här i staterna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback