thank you guys!

Hej!

Det har ramlat in jättemånga (!) söta kommentarer på sistone, jag uppskattar er så mycket. Och hej alla ni nya som hittat hit!

Jessica och Malin kom över ikväll, vi tittade på The Hangover som jag sett sjukt många gånger, men den är fortfarande lika rolig! Jag önskar mina tjejer kunde följa med till USA, så kul vi skulle ha.

Nu panikpackar jag det sista, samt laddar ipoden med lite nya låtar. Jag ska upp 04.45 imorgon bitti. Måste vara på Arlanda tre timmar innan flyget går, eftersom det är extra säkerhet till USA.

Hur som helst så har jag en tre timmar mellanlandning i Newark, och sen tar flyget från Newark till Phoenix fem och en halv timme. Tur att jag har matteboken med mig då... (you gotta do what you gotta do)

Nu ska jag fixa det sista, uppdaterar imorgon innan vi åker till Arlanda. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback