state wrestling at ASU

Lång dag! Idag fick jag sluta tidigare så jag åkte som sagt ner till ASU och tittade på brottning. Jag, Zena, Chandler och Angel hängde mest hela dagen, medan brottarna som gått vidare till state flängde runt. CJ coachade så honom såg jag inte så mycket. Hur som helst så kom Matt femma i sin viktklass, och Mark kom trea i sin! Helt otroligt att de är tredje och femte bäst i hela Arizona!

Jag älskar ASU campuset och jag hoppas verkligen att jag kan gå på college där. Under väntan på Marks sista match så skulle Chandler, som är mormon, visa oss till the religiösa institutet på skolan, för det fanns massa mormonhistoria han ville visa oss. Well, inte riktigt my cup of tea men jag följde med för att få se lite av campus. Det fick jag också, för vi gick nämligen vilse! Haha. Nåja, några bilder från dagen... jag filmade också men jag orkar inte lägga upp den idag.


The sun devils


Angel and Chandler walking


Jag & Zee, min bästa bästa Zee <3


The palmwalk.


Failed picture. Jag, Zee och Chandler.


Mattor


I väntan på matchen var vi såhär roade.


Joe gör pull-up:s vid the marine stand för att vinna en t-shirt. Han gjorde 21 och fick en t-shirt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar verkligen din blogg! Blir så glad av att läsa den, varför vet jag inte riktigt. Men du verkar vara så härlig!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback