praktik

It's been a beautiful day. Jättefint väder, relativt varmt... och jag har varit i ett kontor hela dagen!

Jag hade första dagen på praktiken idag, därav inget bloggande. Jag får arkivera, kopiera, skanna, hämta saker... ja, tråkigt, men bättre än Kina restaurangen jag var på sist.

Nu har vi nyss kommit hem. Jag ska laga svenska köttbullar. CJ är i Tempe på state wrestlingturnering och coachar, så han kommer väl inte hem förrän om två timmar eller så.


Ser ni alla papper jag får arkivera?


Utsikten från fönstret.


Mitt nya fina armband jag fyndade på Macy's igår på rea!


Nu ska jag laga mat... puss!

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka MorSan

Hej därborta!



Jobba på duktigt och ta reda på så mycket fakta om hur olika arbetslagar ser ut i USA ... försäkringar, arbetstidslag, anställningsvillkor mm.



Du kommer att ha nytta av det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback