om ni funderar

Om ni funderar vad jag gör om dagarna så ska jag tala om för er att jag går i skolan, och när jag kommer hem så pluggar jag. Nejdå, men den här veckan har det varit minst lika mycket matteplugg som förra. Jag fick godkänt på matte-c provet jag gjorde i fredags, men jag ska försöka komplettera upp betyget till ett VG på fredag. Därav inget bloggande! :)

Så idag efter skolan gick jag och Viktoria och köpte massa godis, sen satte vi oss i köket och pluggade matte. Nu, efter lite procrastination (svenska ordet?) måste jag ta tag i pluggandet igen.


Kommentarer
Postat av: Gummifarbror

Det kan vara skönt att skjuta problemet framför sig (förhala) ibland. Man behöver inte alltid jobba arslet av sig på kvällarna - det kan man göra under provet istället.

Postat av: frida

jag har letat efter en oversattning pa det ordet sa himla lange! sjuk frustrerande att det inte riktigt finns i svenskan!!

2010-02-04 @ 16:59:58
Postat av: Anneli

Du verkar vara så bra på att plugga, skulle också vilja va det! jag vet att jag skulle kunna få mvg om jag ansträngde mig, men jag orkar verkligen inte, har liksom gett upp hoppet. hur fan orkar du? (ursäkta språket) skulle man kanske kunna få låna din "plugg gen"? ett litet tag iaf? haha

2010-02-04 @ 17:23:55
URL: http://anneliiusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback