Jag har världens bästa vänner!

Ni vet hur jag skrev i måndags att jag var så sur på min förkylning för jag inte kunde komma hem till Mickis och fika? Idag kom hon hit för att hämta sin födelsedagspresent, och hon hade med sig hembakta kakor, maränger och chokladbullar! Jag har verkligen superfina vänner. Stort tack, Mickis!

Nu ska jag måla tånaglarna och titta på fimen Role Models. Imorgon väntar en fullspäckad dag. Jag ska luncha med älskade Niclas, sedan ska jag hem till mamma för att hämta lite nödvändigheter. Jag ska också växla pengar och handla nödvändigheter inför resan. Och sist men inte minst kommer Jessica och Malin över för lite tjej-häng medan jag packar.


My handsome Christopher som jag nyss hade supermysig skypedate med.

Kommentarer
Postat av: Linn

Role Models e skitrolig XD

2010-02-11 @ 14:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback