good morning to you!

Idag vaknade jag 06.30! Fast jag somnade klockan 09.00 igår så det kan nog vara därför. Jag och CJ åkte till Einstein's och köpte bagels, och sedan till Starbucks.

Nu sitter vi alla tre med våra laptops. Idag ska vi åka till T-mobile och köpa ett nytt batteri till telefonen, eftersom det blev toast igår. Så nu ska jag använda en
Blackberry Pearl istället. Haha, visst är det intressant att veta vilken mobil jag ska använda? Nej, inte precis. Safe to say har jag inte mycket att blogga om såhär tidigt på morgonen.

Jaja, nu ska jag slänga mig på soffan och slappa ett tag, sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: cornelia

vet inte om du har sett min förra kommentar, men



1.hur övertalade du dina föräldrar,

2.och du gjorde säkert sommarjobb, för att fixa lite pengar?

3.bra tips på sommarjobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback