dagens!

DAGENS FRUKOST: en mandarin... men jag ska snart äta lunch!
DAGENS KLÄDSEL: mörkblå jeans & svart lite längre och lite grövre stickad t-shirt
DAGENS PARFYM: chanel - chance
DAGENS NAGELLACK: ljuslila från depend.
DAGENS SMINK: ögonskugga och mascara
DAGENS SMYCKEN: c:s dogtag, MBMJ arbmand, thomas sabo armband & snö of sweden armband
DAGENS SKOR: svarta converse
DAGENS FÖRHOPPNING: att förkylningen släpper
DAGENS SAKNAD: Christopher <3
DAGENS DRYCK: vatten
DAGENS TRÅKIGASTE: min förkylning
DAGENS FINASTE: mina vänner!
DAGENS VÄDER: kallt och snö, som vanligt...
DAGENS PLANER: ska in till skolan och hämta redovisning & beskattnings boken, sen äta lunch med Niclas. Efter det ska jag uträttade några ärenden i stan, ha skype date med C, åka hem till mamma och säga hejdå, sedan kommer Jess & Malin hit medan jag packar (sällan jag packar i sista minuten!!)
DAGENS CITAT: "Don't go where the path may lead, go instead where there is no path, and leave a trail"
DAGENS MÅENDE: trött och förkyld.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Fin nya designen är :)

Postat av: Karro

hej! ville bara säga att jag tycker jätte mycket om din blogg :) den är riktigt intressant... och jag är så glad för din skull, flera gånger när jag läst om ditt utbytesår så blir man så glad, tänk vilken tur du hade som fick precis den familjen du fick, och att du blev kär på köpet :) du hade säkert så himla kul, och det är så kul att läsa!

2010-02-11 @ 16:49:50
Postat av: becky- mitt liv i USA

hur var det att vara utbytes student? (:

2010-02-11 @ 20:12:07
URL: http://beckypaulhus.blogspot.com
Postat av: Ninja Ister aka MorSan

Ha det så jättetrevligt och njut av tiden!

2010-02-11 @ 21:24:32
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: hannah

ha så kul nu, min fina vän :) ta vara på all tid borta i phoenix och att få vara med din kära :D och jag tycker faktiskt att när du kommer hem om ca en månad, att vi ska ta en fika då!! haha.

2010-02-12 @ 18:47:19
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback