a walk down memory lane

Jag har inte lyssnat på Fall Out Boy och Panic! At The Disco på läskigt länge nu. Jag har bara växt ifrån allting i all hast. Hur som helst hittade jag några gamla favoriter när jag lyssnade igenom några skivor här om veckan. A walk down memory lane, helt enkelt!

Fall Out Boy - The Carpal Tunnel Of Love
Panic! At The Disco - Build God, Then We'll Talk (live)
Fall Out Boy - Of All The Gin Joints In The World
Fall Out Boy - I Slept With Someone In Fall Out Boy And All I Got Was This Stupid Song Written About Me
Panic! At The Disco - But It's Better If You Do

Panic! At The Disco har jag sett live tre hela gånger! Och Fall Och Boy två gånger. Jag är medveten om att Brendon låter lite halvtaskig i live-verisonen jag lade up, men hur som helst är själva framträdandet värt att kika på i alla fall. Fall Out Boy låtarna jag lade upp är tre av deras bästa, och jag är inte så himla förtjust i deras nya lite poppigare self, men hur som helst så har ni tre av deras bästa här! :)

Enjoy.

Kommentarer
Postat av: srinik

Åh, jag kan också imellan åt lyssna på dessa band och minnas de underbara tiderna, en kul tid. Tack för att du fick mig att upptäcka dem! .. Norge PATD resan och spelningen ligger fortfarande varmt om hjärtat :)

Postat av: Linn

Åhh Panic å FOB for life! Oavsett om det var typ hundra år sen jag lyssna på dem. Men jag menar Build God then we'll talk är en de bästa låtarna ever!

2010-02-06 @ 21:09:00
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskade patd förut synd att dom splittrades :o

2010-02-07 @ 18:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback