question



Det kommer huvudsakligen vara min bil, då CJ har en egen. Men självklart kommer han också köra den. Han är upp över öronen förälskad i klassiska bilar så det finns ingen undanflykt, haha. Just nu torterar han mig med frågor om vilken motor jag vill ha i den. (Som att jag skulle ha koll på det?)

Och ja, det är bestämt att jag ska plugga här till hösten. Vi håller på att kolla upp lite olika degrees just nu, och så ska det finansieras också. Men som det ser ut, om allt går enligt planerna, så studerar jag här till hösten :)

Kommentarer
Postat av: Hanne

Kanske en konstig fråga, men hade ni bestämt att ni skulle förlova er? Eller var det en 'julklapp'? :)

2010-12-28 @ 00:23:22
Postat av: anna,

Så häftigt att du ska fortsätta plugga där och allt! och Grattis med förlovningen ((:

2010-12-28 @ 16:48:44
Postat av: Jo

Va kul att du blir 'kvar' i usa ännu mer :)

Ska du söka visum o grejer? Jag menar nu när du o cj förlovat er o allt (=ni planerar att gifta er?)

2010-12-29 @ 01:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback