Merry Christmas

Idag firade vi vår jul! Solen strålar, himlen är blå och det är ca 20 grader varmt. Märkligt. Klockan 07.30 öppnade vi våra julklappar. Jag fick väldigt fina klappar och presentkort. Sista julklappen jag öppnade från CJ var en GPS och jag var lite fundersam. Sedan går vi ut och det står en biljävel där ute! En BIL. Hehe.

Det är en
Ford Mustang Grande från 1970. Den skall lämnas in för ett nytt paintjob, och så ska vi byta ut motorn i den. Så förhoppnignsvis är allting klart i februari när jag kommer hit igen. Annars är den klar i augusti när jag flyttar ut hit. Men herre gud, en bil! Jag var så chockad. Den kommer bli mörkblå, tänk royalblå eller typ midnattsblå. Jag har inte bestämt om jag vill ha den svart också, men vi får se. Det är en klassisk bil, så CJ är upp över ögonen förälskad i den. Hehe.

Förlåt för dåligt bloggade på sista tiden. Har haft så mycket att göra. Det kommer förhoppningsvis bilder på granen imorgon. Hoppas ni haft en bra jul! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra videobloggar? du behöver inte filma dig själv, men kanske ditt andra hem osv :P

2010-12-26 @ 00:31:10
Postat av: J

ååh vad nice :)

2010-12-26 @ 11:07:10
Postat av: Emma

Åååh, en mustang! Spelar ingen roll vilken modell det är, alla är lika förbannat snygga!



God jul, från Göteborg.

Postat av: cornelia

åååh nu är jag så avensjuk, en av mina drömbilar :)

2010-12-26 @ 15:42:27
Postat av: Joanna

Hahha. Faan va coolt att få en BIL i julklapp! Bara sådär liksom :) Är den bara till dig eller till er båda?

Men då är det alltså bestämt att du ska studera i Usa from augusti?

2010-12-27 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback