hej hej hej

Hej!

Andra dagen i Phoenix. Jag kan inte sova längre än till åtta på morgonen. Hehe. Så idag gick jag upp vid åtta, drack kaffe och läste söndagstidningen med all reklam och kuponger.

Jag har det bra här på andra sidan pölen. Igår var vi i gallerian och inhandlade lite julklappar. Jag köpte en popcornmaskin till Big Joe. Han älskar popcorn, så det var passande. Sedan köpte jag även en kalender till Cindy. Till CJ har jag köpt två dvd-boxar han ville ha, sedan ska jag även ge honom presentkort på att göra klart sin tatuering. Kanske ska jag ta och tatuera mig på en gång jag också? Hehe. Kanske inte.

Igårkväll så var jag på Moon Valley turneringen. CJ coachar North Canyons brottningslag i år igen, så det var finaler igår kväll. Mark vann hela köret i sin viktklass, vilket var superkul! Han är så otroligt duktig, och han får med stor sannolikhet ett stipendium i slutet av året för något college i landet.

Nu väntar jag på att CJ ska komma hem och vi ska iväg till gallerian för lite ärenden, bland annat en födelsedagspresent till Zee. Hon fyller år på tisdag. Sedan ska vi även hem till henne för att titta på hennes bäbisar.

Jag har inga bilder att visa er, då jag glömde kameran hemma igår. Men bilder på det julpyntade huset kommer def! Vi ska dessutom klä granen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback