God morgon Svea Rike

God morgon!

Klockan är kring halv nio och jag har nyss vaknat. CJ är iväg på sitt nya jobb som han fick igår! Han är tvungen att göra ett test som ingår i hans training. Jag vaknade när han gjorde sig i ordning, och så kunde jag inte somna om.

Så idag blir det att slå in hans julklappar. Sedan måste vi även åka till Happy Valley och köpa juklappar till Lina och Nick. Nick, CJs kompis, bor hos oss just nu. Hans flickvän från Florida är också här. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa, men det fixar sig.

Igår var vi hem till Zee, som för övrigt fyller 19 år idag! Hennes bäbisar var så söta. Så små och nya liksom. Haha! Idag blir de två veckor gamla. En av dem hade världens största blåa ögon, vilket är ganska roligt då de är halv mexikaner. De hade förväntat sig att båda skulle komma ut med bruna ögon.

Nu ska jag läsa några bloggar, sedan gå upp och göra frukost.

Kommentarer
Postat av: joanna

har inte alla babysar blå ögon i början? har hört nåt om det..

2010-12-21 @ 23:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback