eyes eyes eyes

Okej, mycket snack om färg på ögonen här. Here's the deal: bäbisar föds med blå ögon, dock ändrar de färg efter ett tag. Man brukar säga att vid nio månader har de sin riktiga färg. Dock kan de fortsätta ändras! En av Zee:s bäbisar har redan fått sina bruna ögon, därför har de antagit att den yngre har blå ögon då de inte ändrats. Det är relativt logiskt då pappan har blå ögon. Kanske ändras de också? Who the hell knows. Vi får se sen!

Och förresten, om ni inte ser era kommentarer så är det för att jag tar bort alla spydia/elaka kommentarer. Jag är så less på er som indikerar att jag är dum i huvudet och kan absolut ingenting, för att er åsikt är annorlunda från min. Vanligtvis skiter jag fullkomligt i era kommentarer, men ibland orkar jag bara inte skaka av allting. Varför bryr ni er ens om att kommentera?

Btw, du som kommenterade om ögonen vars kommentar jag godkänt, detta inlägg har absolut inget att göra med din kommentar! :) Vill bara förtydliga det.

Jag är bara så otroligt less på att behöva "förklara" för er. Vissa ger liksom aldrig upp.

Kommentarer
Postat av: victoria

Irriterande att folk skall hacka på andra hela tiden.

Var snälla nu för tusan! Det är ju jul! Det tjänar inget till att vara elak. Håll dom kommentarerna inom er eller skriv ner dom i någon bok eller något. Ta inte ut dom på andra! RIKTIGT fel..



God jul Emilia! Hoppas lovet blir super där borta!

Postat av: Emma

Detta är precis det vi gått igenom i No:n nyligen, det är samma med valpar; De flesta/alla föds med blå ögon men blir senare bruna eftersom den bruna genen är dominant. Ganska roligt att se när ögonen ändrar färg! :P

2010-12-22 @ 12:00:50
URL: http://silenced.blogg.se/
Postat av: Joanna

Va? Sitter folk och skriver spydiga kommentarer till dig?? Why?? Öhh! Du har ju inte sagt eller gjort något för att förarga någon! tvärtom så verkar du väldigt sjyst o omtänksam. Vad är det för människor som måste hacka på en sån person? Puckon. Ta inte åt dig!



Det var förresten jag som skrev om ögonen, jag gick tillbaka o såg bara min kommentar där så blev lite förvirrad när det lät i det här inlägget som det varit värsta diskussionen, haha. Så tack för att du förtydligade :)



Ha det bra och fortsätt njuuuut där borta i Amerika! Här hemma i Göteborg har vi -10 and I Love it!! :D

2010-12-27 @ 17:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback