boooored on a tuesday night

Så här roligt har jag en tisdagkväll...











Kommentarer
Postat av: therese

hej! jag har en fråga som jag hoppas du kan hjälpa mig lite med. Det är så att jag går i nian nu och vill så gärna åka på ett utbytesår efter ettan eller tvåan, men det är så att pengarna inte riktigt finns där som kan täcka kostnaden, så jag undrar om du har något tips på hur jag kan spara pengar? Och sen undrar jag om du vet hur mycket ett stipendium täcker? Jag vill ju lixom inte ge upp hoppet utan vill kämpa för det eftersom det är något jag drömmer om.. kram :)

Postat av: Anonym

Kommer du och CJ gifta er alltså?

När du flyttar till staterna, vad händer med Chili?

Tack för grym blogg!

2010-12-30 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback