hey folks

Hej!
Jag är tillbaka på svensk mark med kluvna känslor. Det gjorde så ont att säga hejdå i Phoenix, jag vet att vi ses i oktober igen, men det blir svårare och svårare varje gång.

Nu sitter jag på arlanda och väntar på att mitt tåg hem ska gå. Jag har två timmar kvar så jag köpte en timme vid datorerna. Det var så fucked up på Newark när jag väntade på mitt flyg till Sverige. Ni vet hur det kan vara två gater i samma sittplats-område? Anyways, jag sitter i mitten och till vänster boardar dem till Phoenix, och till höger boardar dem till Sverige. Jag ville bara springa till Phoenixgaten och åka tillbaka till min älskade pojkvän.

Nåja, jag mår inte toppen då jag inte lyckades sova någonting på flyget från USA. Men från Phoenix till Newark sov jag hela vägen. Sen har jag gråtit som ett litet barn (som vanligt). Så det satte sina spår.

Anyways, that's it for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback