frågor

Vad var dina klasser när du gick i High School?
Amerikansk historia, spanska, biologi, tv-production, newspaper & engelska. Sedan bytte jag ut spanskan mot att vara en student aide andra terminen.

Vad var dina betyg?
A i alla ämnen.

Är du den avundsjuka typen när det gäller tjejer som stöter på CJ?
Nej, det är jag inte direkt. Jag menar, det är ju rätt roligt att veta att ens pojkvän är eftertraktad.

Är han den avundsjuka typen när det gillar killar och dig?
Ibland. Stöter en kille på mig när han är med blir han rätt irriterad, men jag skulle inte säga att han är en svartsjuk typ.

Om du skulle vara kvar till den 29 augusti vad skulle ni ha gjort då?
Jag har ingen aning, men CJ sade att han skulle haft någonting planerat. Men men.

Är det killar som överraskar tjejen oftast?
Ja, det är det.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ville bara säga hur bra jag tycker din blogg är och att jag beundrar hur modig och stark du är , först lämmna ditt hem och ge dig iväg till en annan kontinent helt själv. Och att du klarar ett långdistans förhållande är minst lika stakt! Du och CJ förtjänar verkligen varande och ni är så sjukt söta tillsammans ! Många kramar / Alex



Hoppa

2010-08-09 @ 01:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback