California part 1 - friday.


Långsam trafik, vi hamnade brevid en marinsoldats konvoj. Här är vi utanför Yuma om jag inte har helt fel.


När vi kom till San Diego var det disigt och tråkigt.


Vi åt världens största och smaskigaste lökringar.


Jag åt New England
Clam Chowder soppa. Det ser inte alls gott ut, men looks can be deceiving.


I Seaport Village har de en skandinavisk butik. Jag gick stolt in och sade att jag var en viking.


Pray for me, I'm married to a Swede!

Vi kom till San Diego runt två på eftermiddagen, checkade in på hotellet och duschade. Vädret sög, så det blev inget strandhäng. Istället åkte vi till Seaport Village och knallade runt, käkade på en mysig restaurang precis över vattnet, och inhandlade krimskrams. Sedan åkte vi tillbaka till hotellet runt halv fem, jag somnade som en stock och sov hela natten, sammanlagt sov jag femton timmar.

Lördagens bilder kommer i ett annat inlägg.



Kommentarer
Postat av: Ida We

Wonderful! Vill också till USA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback