Slösat bort dagen?

Jag sov till 11 idag, och sedan käkade jag och CJ pizza till frukost. Klockan 13.30 åkte han till jobbet, och sedan dess har jag inte gjort någonting alls.

Eller jo, jag tittade på de två Gossip Girl avsnitten jag missat, och sen så gick jag ut i på en halvtimmes promenad där jag sprang på en
sådan här liten ödla.

Cindy frågade om jag ville följa med och fixa naglarna idag men jag orkar verkligen inte sitta och lyssna på småprat idag. Jag är på dåligt humör och nu får detta inlägg ut för det. Men amerikaner ska alltid vara så jävla pratsamma och jag orkar inte snacka. Lämna mig ifred!

Kanske tvingar jag CJ att skjutsa mig till gallerian så jag kan inhandla det jag måste handla till folket där hemma.

Sådana här dagar kan fan gå och gömma sig nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback