shopping

Någon anonym klagade på att jag aldrig visar vad jag shoppat när jag varit i USA. Så here we go!


Need a Margarita bodycrub från bath & bodyworks. Shampoo och balsam från Tresemmé, body lotion från bath & bodyworks och MJ daisyparfym.


DÅLIG BILD. Nyckelring som ser ut som en chili, gjord av pärlor. Köpte den på en läskig butik i Sedona. Solglasögon från Simply Vera Wang. CJ trampade på mina så de gick sönder så jag köpte ett par exakt lika dana till, för jag älskar dem.


Filmerna A Cinderella Story och Systrar i jeans. Även Dear John boken.


En ny bikini som är reverseable så den är rosa/svart-randing på andra sidan.


Två par converse.


Phoenix-starbucks mugg och OPI correct and clean up pen.


Suddig bild men ett grått linne med pärlor från Kohl's


Ännu sämre bild men så
här ser den ut

Utöver det har jag handlat småsaker som body lotion, mer shampoo och balsam, trosor från Victoria's Secret, ett par träningsskor, två träningströjor och tights, hårgrejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade conversen? :-)

2010-04-14 @ 15:56:52
Postat av: Ida

Är converse billigare i USA? :)

2010-04-14 @ 18:20:48
Postat av: cornelia

åååh jag älsar "A cinerella story" riktigt bra film `=)

2010-04-14 @ 18:30:43
Postat av: Anonym

ge mig conversen xd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback