Friday

Jag är nyss uppstigen. CJ skulle iväg till skolan klockan 08:00 så då steg jag upp. Jag har nyss avnjutit en amerikansk frukost bestående av en bagel med cream cheese, low-fat youghurt med smak av aspartamjordgubb, och en diet coke lime. You gotta love the food in the States!

Jag vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på. Jag och CJ ska möjligvis ut och äta middag med little Joe och hans flickvän. Jag har inte träffat Joe sen i juni, och jag vet inte riktigt om det blir av ikväll så jag ska inte få mina hopes up.

Nu ska jag gå och fixa till mig litegrann, btw... ni måste se våran hyrbil! Vi kallar den för "shoe box" för att den ser precis ut som en, ja, skokartong!


Jag vet inte vad det är för fel med min kamera men bilderna blir superdimmiga.


Min fina mamma utanför Wal-Mart igår :)

Kommentarer
Postat av: Osob

Shit vad härlgit det måste vara, att bara leva livet med sina nära och kära:)

Ha det bra och njut!

2010-04-02 @ 18:22:56
Postat av: The Ant

Vad syrran är snygg! Men har hon tights och tunika????

2010-04-02 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback