frågor

Får man adda dig på fb om man vill se bilderna? Jag tänkte, accepterar du folk du inte känner? :P
Jo, det får man... men jag accepterar inte vänförfrågningar från typ Egypten, och folk som inte har några vänner, bilder, networks eller wallposts. Annars är det bara att requesta :)

Bor du hos CJ nu eller på ett hotell? =)
Jag bor hos CJ men hänger vid poolen vid mammas hotell typ hela tiden :)

Jag blir så glad över era söta kommentarer, och folk som säger att de inspireras att åka som utbytesstudenter för de läst min blogg. PUSSS på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att du accepterade på facebook! :) Kul att se bilderna där som du inte lägger upp på facebook! Hoppas allt är bra med dig borta i Staterna :) Hoppas du inte bränner dig mer ;) hehe.

2010-04-05 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback