Det är dåligt väder

Hej, undrar då du berättade om din f.d. värdmamma som förändrats. Vad tycker Christopher? Har han också lagt märke till det? Din blogg är urbra :)
Hej! Tack så mycket sötnos! Chrsistopher har faktiskt förändrats litegrann, dock är det inte negativt. Han har blivit mycket mer självständig, i och med att han börjat plugga på college. Dessutom har han blivit väldigt ambitiös och har fått nya mål när det gäller hans karriär, och han vet verkligen vad han vill nu. Så helt enkelt har han växt till sig lite!

Vad tycker din mamma + man & cindy om varandra? =D jag antar att dom har träffats några gånger nu. gillar dom varandra? =)
Jo, de kommer bra överens och de tycker om varanda! Det var ju en stor lättnad kan jag säga. Det vore liksom bra om de tyckte om varandra. Haha! Men vi har alla varit ute och ätit middag tillsammans och nu bor min mamma och hennes man hemma hos oss och än så länge fungerar det jättebra :)

Kommentarer
Postat av: en vän i californien

jag hoppas att allting löser sig med hemresan! jag vet inte vad jag skulle gjort om jag var fast i usa.. :)

Postat av: cissi

har en fråga:)

Om man ska ringa till någon som man kanske känner som bor i USa från sverige.

Är det dyrt att ringa från sverige till USA eller tvärtom?

2010-04-22 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback