Campus

Tack än en gång för era kommentarer. Tanken att bo på campus har slagit mig, men saken är att jag vill gå på ASU, och dorms på ASU är sjukligt dyrt. Likaså lägenheterna runt om campus. Så det har jag liksom uteslutit för att inte dra på mig allt för höga studielån osv... men jag menar, saker och ting kan förändras till jag ska på college, om det blir av. CJ kanske har flyttat ut och har eget ställe, man vet aldrig. Sen vet jag också att om jag bor på campus kommer jag nästan aldrig se CJ, då han kommer vara i the fire academy eller på en brandstation där han jobbar skift.

Vi får helt enkelt se vad framtiden har att komma med. Just nu är det bara att gilla läget. Mycket hinner hända innan hösten 2011.

Tack för era fina ord, och till er utbytesstudenter med jobbiga värdfamiljer, jag hoppas ni har det bra där ute trots kulturskillnader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback