”The clouds I can handle but I can't fight an eclipse”

"Haha, vi LÄR ju skaffa en facebookgrupp för det här!!"
Angående inlägget under.
----

 

20 November har "New moon" premiär! :)

Oh, jag är så exalterad så jag nästan sitter och hoppar! Jag vet inte vad som har hänt på sistone. Sen jag började sträcklasa "new moon" "eclipse" och "breaking dawn" har jag fått något twilight-fnatt. "New moon" är den boken jag tycker sämst om än så länge i serien, dock är jag bara halvvägs genom "breaking dawn" än så länge men vi får se. Hur som helst så vet jag inte riktigt vad jag tycker. Jag är så fast i böckerna när jag väl börjar läsa, men tänker jag efter så är de inte så himla bra som jag tror de är. Svårt det här, lite luddigt förklarat men vi får väl se vad jag tycker efter jag läst ut fjärde boken. Och btw så får Edward bita mig när han vill. Min kompis Allie I USA sade "alla som har läst Twilight har en crush på Edward, så är det bara." Crush? Check!


Kommentarer
Postat av: Hon

Jag älskade första boken, men tyckte att andra sög. De två sista funkade väl. Däremot tror jag att andra filmen blir bättre än första (som jag tvingade mig igenom). Mer action;)

2009-09-17 @ 00:13:51
Postat av: Emma C

haha... jag vet exakt vad du menar. Jag hade mitt Twilight-stim i julas. Jag sträckläste varenda bok :) De har ngt speciellt, men det är svårt att sätta fingret på exakt vad det är. Tack för tipset om klass-ringar, ska ta o kolla upp det :)

Postat av: Anonym

är det bara jag som tycker han edward ser drogad ut i filmerna och i verkligheten? och att kristen spelar rollen som bella urdåligt? :S blä men höll iallafal med dig om att tvåan e sämt :D

2009-09-17 @ 06:28:00
Postat av: mathilda

hahha, du beskriver det prcis som jag känner! sträckläste böckerna i julas och tyckte dom var överbra, fast när man tänker efter så är dom inte alls bra, men när man är mitt i det kan man inte sluta. äh. ja, du beskre det bättre, men jag håller med! Dock har jag för mig att jag tyckte om andra boken.. Jag älskar din blogg!

2009-09-18 @ 03:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback