Söndagstradition och bröllop i USA!

Söndagar brukar vara mina emodepp dagar men nu har de blivit riktigt fina! Idag var jag nere på stan med Malin i några timmar, hon shoppade och sedan fikade vi ett tag. Sedan mötte jag upp Niclas och vi avnjöt en god middag på Mocca! Så mysigt!

Jag har nyss haft skypedate med världens bästa pojkvän. Åh, snart snart snart träffas vi igen! Den 7e mars (Christophers födelsedag!) är jag bjuden på bröllop i USA! Vårt sportlov infaller precis den här veckan så jag skulle kunna tajma in ett besök i Phoenix då! En av Cindys bästa vänner Cristina ska gifta sig och jag och Christopher har fått en parinbjudan. Det är ett kvällsbröllop och det kommer vara på
det här extremt exklusiva stället! (Obama bor här när han är i Phoenix!) Tänk er bara solnedgången och Camelback Mountain i bakgrunden! Åh så vackert! Så bokar jag flygbiljett nu kommer jag i alla fall relativt "billigt" undan, under 6000 kr (vilket inte alls är billigt tycker jag, men flygbiljetter till phx är dyra tråkigt nog...)

Nej, nu är det dax att inta bädden. Jag har spanskaläxa jag inte har gjort... hoppsan! Godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur höga var intagningspoängen när du sökte till TBS?

2009-09-21 @ 14:35:27
Postat av: Nislas

Älskar söndagar nu för tiden!! :)

2009-09-21 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback