Lycka!

Jag skuttade nyss runt och skrek "det fungerar!" och pappa trodde (tror) jag är dum i huvudet! Det är nämligen så att jag inte haft trådlöst internet hemma hos pappa, jag har en lång nätverkskabel som jag dragit till datorn så jag har varit rätt begränsad med var jag kan sitta, även fast det är en laptop. Men nu, nu har jag fått den gamla routern då mamma och P köpte en ny! Tack så mycket! :) Jag fick det att fungera också! (Läs, koppla in nätverkskabeln i uttaget, sätta i kontakten och skriva in lösenordet) Dagen lycka, helt klart!

Nu mindre roligt. Jag har prov i matte b imorgon (tror ni jag slipper göra det om jag gråter?) Ikväll har jag teorilektion som jag inte läst på inför. Och så måste jag fortsätta skriva på samhällsuppsatsen. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback