"Look after my heart, I've left it with you"

Allt detta har jag att se fram emot i höst! :) Eller ja, vissa saker som APU och biopremiärer är väl inte sådär superroliga men det får tiden att gå fortare, right? Om två veckor börjar jag med körlektioner på körskolan så förhoppningsvis kommer tiden till oktober gå lite fortare. Plus träning och massa annat så ska vi se att det är oktober fortare än vad jag någonsin trott! 33 days baby!

25 september: my sister's keeper/allt för min syster premiär (filmen hade premiär i USA dagen efter jag åkte hem. ugh.)
22-31 oktober: PHOENIX!
2-15 november: APU. Åtminstone inte skola...
20 november: new moon premiär
30 november: PARAMORE live i Stockholm :)
11 december: 18 år!!
17 december - 9 januari: CJ kommer till Sverige!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh kul att du lyckats tima in det så du får vara med på homecoming! eller? våran är iaf den 24 oktober :D

Postat av: Anonym

gud vad roligt att du får vara med på det då! jo jag trivs jätte bra i florida, tack :) kram!

2009-09-20 @ 15:25:59
URL: http://emmakhr.blogspot.com
Postat av: Sandra

vad trevligt att få fira jul med pojkvännen i sverige :D



Ha en trevlig söndagskväll! kram :)

2009-09-20 @ 18:00:49
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback