jag älskar matte b <3

Hej!

Idag slutade jag 16.30. Vi hade matte-b i tre timmar. Jag frågade min lärare hur ett tal kunde vara logiskt och han sade "det är ju så logiskt det kan bli." Ja, jag får nog plugga lite mer. Så på fredag ska jag in på mattestugan och extragenomgången. Jag och matte är som olja och vatten. Eller hund och katt. Jag gillar att Thorén inte har schemalagda fredagar, utan behöver vi extrahjälp får vi det på fredagar. De är väldigt underskattade dagar!

Nu ska jag snart iväg på yoga! Det blir nog vädigt intressant. I helgen ska jag till Sthlm och hälsa på monster!


Vi hade storm imorse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du skirva om nått minne du kommer ihåg speciellt bra ifrån usa? :D

2009-09-09 @ 18:56:06
Postat av: Adam

Vad söt du är :)

2009-09-10 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback