here we go!

Hej!

Vistelsen i Stockholm över helgen var mycket trevlig! Jag hann inte mer än komma hem i Söndags förrän jag mötte upp Niclas på stan för en god räkmacka, dock med för lite majonäs! (Amerikaniserad, någon? Nejdå...)

Igår var det skola som vanligt, sedan var det dags för tandläkarbesök. Inga hål! Dock har de en idé om att dra ut en mjölktand jag har kvar, och ersätta den med en protestand. Jag är lite tveksam då jag är livrädd för tanken att dra ut en tand! Jag ska i alla fall på rådgivning om detta på sjukhuset inom en snar framtid. Ush.

Nu sitter jag i skolan och väntar på N som har lektion. Jag vägrar äta curry-kycklingen i skolan, så jag tänker äta något på stan. Vi får se vad. Jag ska också inhandla breaking dawn, jag är helt seriöst övertygad om att vampyrer existerar nu! End of story.

Ikväll teorilektion, shoot me. Sen träffa Adam och försöka övertyga honom att titta på idol då de faktiskt är i Gävle.

----
37 dagar! <3

Kommentarer
Postat av: Micca

Curry som är så gott!!:D ;D

2009-09-15 @ 18:22:57
Postat av: Emma C

Hej! Låter som att allt är bra med dig. Tänkte slänga in en kommentar angående att dra ut tänder. Jag var livrädd för att ha sprutor i munnen men när jag skulle få min tandställning var jag tvungen att dra ut 4 tänder. Jag kännde i stort sett ingenting, varken när hon gav mig bedövningen eller under tiden :) Så det kommer nog gå bra ska du se.



// Emma i Arizona


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback