fråga om am. fotbollskillar och cheerleaders! :)

Är det verkligen så i USA att "the captain of the football team" alltid är tillsammans med "the head cheerleader" och att dom är populärast och så?
Nej, inte nödvändigtvis. På min skola hade vi fyra fotbollskaptener, alla seniors som spelat varsity i alla år var kaptener, vilket var lite annorlunda. Vi hade ingen head cheerleader heller, de kunde inte komma överrens om vem som skulle vara det och det blev massa drama så vi hade ingen kapten. Haha! Men jag vet inte hur det är på andra skolor, men på NC var det inte så. Men visst, det fanns cheerleaders som var tillsammans med fotbollskillar, men sen fans det fotbollskillar som var tillsammans med helt andra "vanliga" tjejer också. Visst är dom till viss del "lite populärare." (fotbollskillarna) Alla vet deras namn osv.. Och tråkigt nog är vissa jättesjälvsäkra och tror alla älskar dem, men vissa fotbollsspelare är genomtrevliga! Ricky, som var med i brottarlaget, och var en av dem jag åt lunch med varje dag, var varsityfotbollsspelare, och världens mest omtänksamma kille! Men jag tro säkert att på vissa skolor är det som du skrev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback