do you speak svengelska?

Jag och mickis sitter och småpratar i omklädningsrummet efter träningen.

Emilia: Ja, men en hurrikan ska slå till där.
Mickis: Va?
Emilia: En hurrikan ska slå till där, du vet, en sådan som blåser?
Mickis: Vad sa du att det hette? (börjar flina)
Emilia: Hurrikan?! Eller?
Mickis: Du menar en ORKAN? (brister ut i ett gapskratt)
Emilia: Va.. Aaa, joo, det kanske jag gör..
Mickis: HAHAHAHA nu har du varit i USA för länge.
Nu skrattar även en kvinna jag inte känner som tjuvlyssnat på samtalet... anigen pinsamt, men roligt.

Ibland blir det fel!

Kommentarer
Postat av: mickis

det gjorde min dag! :)

2009-09-02 @ 21:02:33
Postat av: hej

haha ,jag brukar också säga hurrikan i ställer för orkan ibland. fattar inte varför jag blandar ihop det.

2009-09-03 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback