You got so far never making a single sound

Vad söta kommentarer jag fått över att ni också är nervösa med mig! Jag börjar bli mer eller mindre rädd nu, haha! Jag menar, jag har inte träffat C på tre månader, jag kommer ju skaka när jag går ner till ankomsthallen på sky harbor. Det är ganska galet, med tanke på att vi varit tillsammans över ett år... och jag är nervös!

Mina dagar framöver kommer vara ganska fullspäckade. Imorgon är det skola, ner på stan och göra lite sista-shopping inför USA, in och prata med min praktikplats-handledare, körlektion, och sen hem och packa och städa för vi har visning på lägenheten på onsdag. (Vi ska flytta!)

På onsdag får jag inte vara hemma, på grund av visningen, så jag tänkte träna och sen ska jag hem till pappa, packa det allra sista, sen åker jag ju på torsdag morgon!

Kvällen har spenderats med boxning! Det är roligare ju starkare jag blir, jag orkar mycket mer och är inte döende när jag går därifrån. Nu skakar mina armar igen dock, men det är ju charmigt det också. Det ryktas även om att vi ska dansa på "hälsolektionen" imorgon bitti i skolan. Taggad? Nej. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Heej! Jag har också ett distansförhållande men med en kille ifrån Italien. Jag kan säga dig att den där nervösa känslan kommer kännas riktigt mycket under flygturen och när du sedan träffar C kommer det verkligen explodera. Så brukar det iallafall bli för mig, haha! Men det är verkligen en av de bästa känslorna att få längta efter varandra och sedan träffas. Rena explosionen!

Postat av: Anonym

EN DAG KVAR!! :D:D (Like you didn't know...^^)

2009-10-20 @ 11:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback