pink it is


Jag har köpt en rosa ASU (Arizona State University) keps! Haha, sale på walmart för tre dollar så jag slog till.


Jag och CJ gick ut och gick med hundarna. Han med Brody & jag med födelsdagstjejen Cheyenne :)

Okej, två bilder från dagen. Resten orkar jag inte lägga upp! Haha. Jag och Cindy var och fick våra naglar målade och all that good stuff. Åkte till Ross, jag hittade ingenting dock. Kom hem, gick ut med hundarna ett tag, hängde vid poolen. Mysigt. Ikväll ska jag och CJ ut och äta middag på black angus steak house. Mums.

Kommentarer
Postat av: malin

hälsa grattis till Cheyenne ;) hoppas du får 10 sjukt underbara dagar och hälsa alla där :)

Postat av: Anonym

du snackar ofta om att du fått naglarna fixade - kan du inte visa det också nån gång??? :P

2010-02-11 @ 02:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback