no one is as lucky as us

Det där med om att vi skulle dansa på idrotten, det stämde ju inte. Vi boxades! Precis som att 90 minuter boxning igår inte var nog. Nej, nu skulle vi boxas first thing in the morning idag. Jag har sjukt ont i armarna nu.

Min körlektion blev inställd så jag hade mer tid till att packa och städa, vilket var skönt. Kan ni fatta att det är imorgon kvar, sen så åker jag?! Hur läskigt är inte det?

Nu ska jag läsa några bloggar sen skypedejta C ett tag :) Och förresten så lovar jag massa bilder från Phoenix! Och en video på C, haha!

Förresten, jag klarade omprovet om sannolikheten i matten och fixade ett VG! Dagens lycka!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur längs skulle du stanna i phoenix? tack för en underbar blogg :)

2009-10-20 @ 20:38:32
Postat av: Emma C

Ha det så jättebra i AZ. Är lite konstigt att tänka på att vi är så nära varandra rent geografiskt fast vi aldrig har träffats (bara en random tanke jag fick) men jag hoppas att du får det jättebra när du är här :)

Postat av: hannah

Ha det så bra nuu!! :D du åker ju imorgon vad jag förstått ;) hälsa värmen från mig, ta gärna hem lite om det är möjligt, haha.. :D

2009-10-21 @ 14:17:04
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: elin

Du får ha det så jättebra i phoenix! Njut av din tid där, jag ser fram emot flera roliga inlägg!

-Det kvittar hur många bloggar jag läster, din är fortfarande den bästa! ;)

2009-10-21 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback