KALLFRONT!

DET ÄR KALLT! Uh. 18 grader. Det är en kallfront över Phoenix och självklart blir det varmare imorgon när jag åker hem.

Igår var vi till Scottsdale Fashion Square, sen åkte vi till PV Mall och det var ungefär allt vi gjorde. Vi hann också med att åka till Mesa och hälsa på Cindy på jobbet.

Idag ska vi inte göra någonting. Bara ligga i sängen och springa runt i mjukiskläder för det är min sista dag här. Vi ska också ut och käka lunch någonstans, vet dock inte var. Ikväll ska wrestlinglaget bowla, jag tänkte stanna förbi (stop by.. hah!) och säga hejdå till laget.

Därav dåliga uppdateringar. Sorry guys men sista dagen med Christopher idag.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Monster

Hej! Jag har precis packat färdigt (nästan!) och imorgon bär det av till Chicago. Jag sitter på plats 45A, gömmer ngt i stolsfickan till dig :). Nejdå. Ha en bra resa hem. Hälsa till C och säg att han är varmt välkommen till Sverige till jul! Kramar Monster

2009-10-30 @ 19:30:07
Postat av: Gummifarbror

Ha en trevlig resa och välkommen hem!

6 1/2 veckor går snabbt ...

2009-10-31 @ 13:26:40
Postat av: Osob

aaa trist att du åker ifrån honom..

2009-10-31 @ 15:52:42
Postat av: Lisa Urban

heej :) älskar att läsa din blogg. den känns så äkta, och sedan är det kul att följa. Iafl, jag är i usa just nu som utbytestudent. asså jag fattar att du inte ångrar att du och c blev ihop men skulle du rekomendera att bli kär och så eller ska man "hoppa av" innan man börjar gilla någon för mkt?? Älskar din blogg iafl och tacksam för svar om du har tid:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback