Isn't it obvious that I love you?

Yogan vad avslappnande! Jag somnade nästan på slutet, men jag fick någon energi-boost och cyklade supersnabbt hem efteråt. Haha!

Nu har jag nyss pratat med Zena! Hon ska på homecoming i helgen och jag önskar så gärna jag kunde vara där! Vi planerade lite vad som kommer hända när jag kommer dit och självklart uppdaterade hon mig om det senaste dramat på North Canyon. Det var rivalitet mellan tjejerna i the wrestlerettes och jag skulle vara glad att jag inte var med på det sade hon. I'll take your word for it. High school drama är sjukt underhållande dock!

Christopher jobbar idag så vi har inte hunnit prata. Jag och Zee har därav våra dejter på onsdagar, för då jobbar inte hon och jag kan skypea ostört :) Hur som helst var det skönt att få prata med henne, och när jag gick in på myspace hade jag även fått ett långt meddelade från Niqi! Om två veckor får jag träffa mina tjejer igen!!

Nu ska jag sova och förhoppningsvis vara pigg imorgon då jag har prov i affärsjuridik.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej Emilia, jag har världens privataste fråga skämms att säga det också,men men har du och C haft sex?

inte för att det angår mig undrar bara

2009-10-08 @ 15:33:59
Postat av: maria

ångrar du usa, var det kul? hur va phoenix? :D

2009-10-08 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback