gårdagen :)

Vad är det han säger, exakt? Hör att han pratar om att träffa ngra "guys" och så frågar han om vi vet om hans truck. Vad är det för speciellt med den och varför verkar han vara så stolt över den?
Haha, hans truck är hans stolthet för han har satt ihop allt själv och ja, det är en amerikansk sak jag inte direkt förstår mig på. haha. Jag orkar inte kolla på videon nu men han säger något i stil med "wanna hang out with the guys tonight?" Jag frågar "who?". Han säger "The guys in my study group."

Föresten ligger Phoenix före eller efter vår tid här i sverige och hur många timmar skiljer?
Phoenix är 9 timmar efter Sverige, så nu är klockan kvart i nio på morgonen :) (Eller vänta, har vi ställt om till vintertid i sverige nu? Isåfall är det bara 8 timmar)

-----------

Hej!
Gårdagen var lång. Jetlag och jag kommer inte riktigt överrens så jag vaknade klockan sju. CJ gillade inte att jag väckte honom, oops! :) Vi åkte till doktorn, CJ trodde han brutit sin hand men så var inte fallet.

Efter doktorn åkte vi till Arrowhead mall. Vi åt Panda Express, så onyttigt gott så det inte finns ord för det. Sen knallade vi runt gallerian ett tag, men vi bestämde oss för att åka till PV mall också. Sagt och gjort.

CJ höll på att dö för han var så uttråkad men jag hade roligt för jag spenderade pengar. Jag kom hem med en t-shirt, lite bath&body works saker, tre trosor från Victoria's Secret och tre stycken OPI nagellack :)

Väl i gallerian så gick jag in på Zees jobb för att se om hon jobbade, jag ställde mig bakom henne och när hon vände sig om bara stirrade hon på mig och sen skrek hon så alla i affären ställde sig och stirrade. Sen fick jag typ fem kramar och så började hon gråta! Det var så skönt att få träffa henne igen! Som jag saknat henne. Vi pratade ett tag men bestämde att vi ska träffas på måndag och äta lunch tillsammans :)

Det var meningen att vi skulle ut och äta igår kväll men det blev aldrig av, istället åt vi supergod mat som Cindy lagade. Sen åkte jag och CJ till walmart, igen... haha! Kvällen slutade med att vi tittade på "The Love Guru" och jag somnade runt 23.00.

Idag ska jag och Cindy åka och göra våra naglar. Sen ska vi til Ross och shoppa lite, är det tänkt. Jag bloggar nog ikväll.. Pusss!


Han säger något om att jag inte ska ta bilden, han är väldigt missnöjd för att han kör sin mammas bil. "Tell them I think it's a piece of shit"
Shopping! :)


Kommentarer
Postat av: sara

Hur e C som person? e han blyg framför människor, vill han visa att ni är tillsammans när ni är bland folk, humör? :D

2009-10-25 @ 20:00:45
Postat av: tessan

hittade eran "historia" på utbytesstudent.se, ååh vad.. gullig text! :D :D så härligt, lycka till med erat förhållande, hoppas att det håller länge :)

2009-10-25 @ 20:08:54
Postat av: Nislas

Haha, är det en Abercrombie and Fitch-kasse jag skådar? ;)



PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback