en ursäkt till er fina trogna läsare

Förlåt kära läsare, ni som läser varje dag och lämnar en söt kommentar ibland. Jag är värdelös på att blogga. Det funkar inte längre. Haha! Jag har fullt upp i skolan och på körskolan med körlektioner och när jag väl ska blogga så blir det blackout och jag har ingenting att skriva som kan vara åtminstone lite intressant att läsa...

On the bright side: om två veckor åker jag tillbaka till älskade Phoenix och får träffa efterlängtad pojkvän igen! Då blir det bilder, uppdateringar och ja, så mycket jag hinner. Det känns så kul att "på riktigt" få publicera bilder på mig och C och jag behöver inte kalla honom "Mr.A" längre. Även om han i smyg älskar smeknamnet (han är den mest patriotiska amerikanaren jag har träffat...)

Jag har inte bloggat om mig och C på ett tag heller. Vi har det bra, vi skypedejtar varje dag och än har vi inte haft ett ansträngt samtal! Jag var livrädd innan han åkte hem att det skulle bli "vi pratar bara för att vi inte ska tappa kontakten och glida ifrån varandra" och skulle bara ha massa ytliga konversationer. Men allting är som vanligt. Eller ja, hur vanligt det nu än kan bli i ett förhållande då vi befinner oss på olika kontinenter.

Just nu planerar vi mycket vad vi ska göra när jag kommer dit. Vart vi ska gå och äta middag, vilken dag vi ska åka hit och dit, vilka jag vill träffa osv.. På ett sätt vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om när det gäller mig och C. Vill ni ha saftiga detaljer om att vi skypebråkat så har jag tyvärr inte det, för vi har lyckats hålla sams :) Eller visst småtjaffsar vi lite ibland, jag blir irriterad när jag ska berätta något och han gör annat framför datorn och ja, ni vet hur det är. Haha! Men det är sådant som hör till :) Men vill ni att jag ska blogga mer om honom, säg till. Han njuter lite av att vara med på bloggen så vill ni veta något om honom är det bara att fråga, haha!

Godnatt, puss på er som läser varje dag fast jag bara skriver om mitt tråkiga vardagliga liv. Ni är bäst!




Kommentarer
Postat av: Anonym

även om du inte uppdaterar hela tiden, så är det ändå din blogg som är den bästa, no matter what! :)

2009-10-06 @ 10:14:50
Postat av: Anonym

berätta gärna lite mer om C och dig

2009-10-06 @ 10:51:29
Postat av: Emelie

Hej, jag älskar din blogg!Jag undrar lite saker om C: Ska han gå på college? isåfall, vart och vilket ämne ska han ha som major?Vet du om han tycker att du klär dig konstigt, alltså svenskt liksom? :P

kram en trogen läsare ;)

2009-10-06 @ 11:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback