change is good.

hej hej :)
Frågade en gång för ett tag sen hur du trodde att de skulle vara att gå med de som var ett år yngre efter som du själv växt så mkt mentalt, heter de så? :o, Plus att du då va ett år äldre... om de skulle vara "barnsliga" .. Du skrev att du inte hade tänkt på det och att du inte lärt känna alla så bra så att du kunde säga något om det.. E fortfarande nyfiken på den frågan och du kanske har fått en bättre uppfattning nu :)
Hej! :) Jo, det kommer jag ihåg. Jag tycker inte de är så barnsliga och omogna, det känns som att gå med vilken klass som helst antar jag. Jag tycker inte det är någon skillnad att gå med dem som att gå med 91: orna. Rakt på sak idag, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback