Tredje inlägget i rad.

Första dagen på praktiken är avklarad. Jag är på Restaurant China på söder här i Gävle. Kika förbi vet jag! Jag fick torka golv och bord, duka, diska, servera mat, ta beställningar, och lite annat smått. Nu stinker jag friterad kyckling eller stekta nudlar, jag kan inte riktigt urskilja de två. Haha!

Mitt försvunna bagage har jag inte hört någonting om än. Förhoppningsvis imorgon! Nu ska jag ner på stan och inhandla lite nödvändigheter som jag behöver som är i mitt bagage någonstans i världen. Sen har jag körlektion, som jag för övrigt har varje dag den här veckan. Nu är det allvar!

Ha en bra kväll kära läsare, och min statistik har ökat så hej alla nya =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!



Lite frågor bara :)



Hur mkt gjorde du av med ungefär i fickpegar under ditt år?



Hade du med dig egen dator, eller fick du ta med dig skolans?



Du har ett jobb va? Vart jobbar du? :)

2009-11-02 @ 16:45:49
Postat av: Vic

Hoppas att du får ditt bagage snart! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback