tack och bock :)

Tack för alla kommentarer! Jag har också funderat på ett ingraverat halsband. Han använder väldigt sällan smycken, men när han gör det är det oftast halsband. Jag har på mig hans "dogtag" varje dag, så det skulle vara roligt att ge honom något motsvarande.


Vet ni hur länge jag höll på med kameran för att inte få den att spegla sig i brickan och för att få en bild där man ser texten? Alldeles för lång tid!

Jag gav honom massa framkallade bilder på oss, inramade och hela köret, när jag åkte hem, och så skrev jag massa saker på baksidan av varje bild, så det vill jag inte ge honom i julkapp. Men jag uppskattar att ni föreslog det! :)

Sen kanske jag kan bjuda på en romatisk middag (han ÄLSKAR svenska kötbullar. haha!) och massage eller något, utöver det. Vi får se. Jag har lite tid fram till julafton. Men tack för alla tips, de ingraverade hals- och armbanden ska jag kolla upp imorgon efter skolan. Fortsätt gärna tipsa. PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag beundrar verkligen dig, inte alla som kan ha distansförhållanden och du gör det otroligt bra.. Jag hade ett på 30 mil imellan och tyckte det var jobbigt, så jag ska nog inte säga så mycket när jag ser att du har din C ända där borta :P



Hoppas du får en bra dag iallafall, och du har en väldigt bra blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback