random questions =)

Har inte läst din blogg på ett tag, men praktiserar du nu? Går du inte i skolan? Anyway hoppas det går bra med C :)
Tack, det går bara bra med C! :) Jo, jag är ute på APU genom skolan, så jag praktiserar på Restaurant China på Söder i Gävle. Har varit där hela veckan och så kommer jag vara där nästa vecka. Sen är det back to school.

Hur lång är C? Hur lång är du? Och en liten privatfråga som du absolut inte behöver svara på men jag har just fått en pojkvän och undrar; hur länge väntade du och C innan ni hade sex?
C är 1,73 meter om jag inte har helt fel. Inte så jättelång alltså. Jag är knappa 1,61 meter. Så på balen när jag hade högklackat var vi lika långa! Angående den sista frågan så vill jag inte riktigt svara på det, men det jag kan säga är att det var rätt tillfälle och ingenting vi ångrar. Jag tycker du ska vänta till det känns bra med din pojkvän =)

Hur gammal är du? Vad gör du nu, går på gymnasiet?
Jag är 17. Fyller 18 om en månad!! Can't wait! Just nu går jag tvåan på businesslinjen (sam/ekonomi) på Thoren Business School i Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback